1. Kup dwa produkty biorące udział w konkursie

2. Zachowaj paragon do czasu wyłonienia zwycięzcy

3. Podaj swój sposób na udany obiad poza domem

4. Zgłoszenie wyślij na adres e-mail: konkurs@wygrajzgroszkiem.pl

5. Wygraj jeden z dwudziestu koszy piknikowych

Laureaci konkursu:

Mariusz Matus Kraków
Ewa Paździor Myszków
Magdalena Olszak Lubartów
Aleksandra Ścierska Katowice
Maria Gurgacz Jasienica Rosielna 
Marta Drankowska Brzeg
Dorota Gawlitta Kluczbork
Janina Brzozowska Nowe Piekuty
Regina Aranowska Brodnica
Tomasz Stelmasiewicz Włodawa
Ewelina Wieszołek Izbicko
Aleksandra Kwiecień Włodawa 
Wanda Nowak Sosnowiec
Stanisław Lis Kolbuszowa
Mikołaj Włodaków Warszawa
Mirosław Stec Izabelin
Monika Roman Wołomin
Jadwiga Karolak Kleczew

Regulamin konkursu „Piknik”

organizowanego w sieci sklepów Groszek

 

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizatorem Konkursu jest P4T Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Bazylianówka 81/24, 20-144 Lublin. Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego z nr KRS 0000438545REGON 061474472, NIP 9462641206 zwana dalej Organizatorem.

2. Konkurs jest organizowany na zlecenie firmy Eurocash S.A. z siedzibą w Komornikach przy ulicy Wiśniowej 11, 62-052 Komorniki, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000213765. NIP 7791906082, REGON zwanej dalej Zleceniodawcą.

3. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej we wszystkich placówkach handlowych należących do franczyzowej sieci sklepów Groszek, której franczyzodawcą jest Zleceniodawca zwane dalej Sklepy Groszek.

4. Przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu trwa w okresie od 7 maja 2015 r. do 2 czerwca 2015 r. Natomiast czas trwania czynności związanych z całym konkursem rozpoczyna się 7 maja 2015 r. i zakończy z dniem przewidzianym na ostateczne wydanie nagród, czyli w dniu 31 lipca 2015 r.

5. Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz.U. z 2009 roku nr 201, poz. 1540 z późn. zm.).

§ 2

WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE

1. W Konkursie nie mogą brać udziału: pracownicy Organizatora, Zleceniodawcy, osoby będące franczyzobiorcami Sklepów Groszek, pracownicy Sklepów Groszek oraz członkowie rodzin wyżej wymienionych.

2. Warunkiem udziału w konkursie jest spełnienie warunków określonych w § 3 (ZASADY KONKURSU)

3. Uczestnikami konkursu mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które zapoznały się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowały jego postanowienia.

 

§ 3

ZASADY KONKURSU

1. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie, jest dokonanie przez Uczestnika zakupów w jednym ze Sklepów Groszek, w okresie trwania konkursu, potwierdzonych paragonem fiskalnym, zwanym dalej Dowodem Zakupu, oraz wykonanie Zadania Konkursowego, na zasadach opisanych w postanowieniach § 3 ust. 2 Regulaminu. Wśród zakupionych produktów muszą znaleźć się minimum dwie sztuki produktu wymienionego w § 3 ust. 2 Regulaminu.

2. Produkty marki Politan biorące udział w konkursie:

Tacki go grilla Amigo 24 szt,

Woreczki do lodu Gosia samozamykające się,

Talerze papierowe Amigo 24 szt,

Tacki papierowe Amigo 20 szt,

Łyżeczki jednorazowe Amigo 12 szt,

Miseczki na zupę 6 szt,

Słomki do napojów Amigo 40 szt,

Woreczki z suwakiem Gosia 12 szt,

Torebki na mrożonki Gosia 25 szt,

Folia aluminiowa Gosia 10m,

Folia do żywności Gosia z ucinarką 50m,

Folia do żywności 30m,

Woreczki śniadaniowe Gosia 100szt

3. Zadanie Konkursowe polega na wysłaniu Zgłoszenia Konkursowego w formie wiadomości email zawierającej opis sposobu na udany obiad poza domem.

4. Zgłoszenia Konkursowe należy przesłać w terminie trwania konkursu (od godziny 00:00:00 7 maja 2015 r. do godziny 23:59:59 2 czerwca 2015 r.), wysyłając email bezpośrednio na adres konkurs@wygrajzgroszkiem.pl. Wiadomość musi zawierać:

 

  • Imię i nazwisko uczestnika konkursu;
  • Adres zamieszkania;
  • Numer telefonu kontaktowego;
  • Numer Dowodu Zakupu (paragonu);
  • Numer NIP sklepu, w którym dokonano zakupu;
  • Opis sposobu na udany obiad poza domem;

 

5. Jedno zgłoszenie może zawierać tylko jeden unikalny numer Dowodu Zakupu oraz jeden opis. Każdy numer paragonu można przesłać tylko raz podczas trwania konkursu.

6. Przesłanie wiadomości email przed lub po wskazanym powyżej terminie lub wiadomości nie zawierającej wymaganych informacji, nie będzie oznaczało wykonania Zadania Konkursowego.

7. Uczestnik może wysłać dowolną ilość zgłoszeń do konkursu pod warunkiem dokonania dla każdego kolejnego zgłoszenia zakupów zgodnie z § 3 ust. 1 Regulaminu potwierdzonych odrębnym Dowodem Zakupu.

8. Uczestnik przystępując do Konkursu jednocześnie oświadcza, że każde zgłoszone przez niego opis jest wynikiem samodzielnej twórczości i przysługują mu do niego autorskie prawa majątkowe, nieograniczone prawami osób trzecich oraz, że korzystanie z każdego opisu przez Organizatora i Zleceniodawcę w pełnym zakresie określonym w regulaminie nie będzie naruszało praw osób trzecich, w tym w szczególności praw osobistych. Jednocześnie dokonując zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie, każdy Uczestnik deklaruje przeniesienie autorskich praw majątkowych do opisu, który zostanie nagrodzone nagrodą.

 

§ 4

NAGRODY

1. Nagrody w konkursie stanowią:

 

20 koszy piknikowych o wartości 328 zł brutto wraz z częścią gotówkową w kwocie 36 zł każda przeznaczoną na należny podatek dochodowy od wygranej w konkursie – łączna wartość nagrody wynosi 364 zł brutto.

 

2. Przewidziana wartość łączna puli nagród wynosi do 7289 zł brutto.

3. Nagrody nie podlegają zamianie na gotówkę.

§ 5

PRZYZNANIE NAGRÓD

1. Oceny wykonania Zadania Konkursowego dokona Komisja Konkursowa

2. Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja wybierze 20 uczestników, którzy poprawnie wykonali Zadanie Konkursowe oraz których nadesłane prace komisja uzna za najciekawsze ze wszystkich nadesłanych zgłoszeń.

3. Komisja dokona oceny nadesłanych opisów biorąc pod uwagę kryterium kreatywności, oryginalności, poczucia humoru, dobrego gustu, pomysłowości, unikalności, techniki wykonania etc.

4. Nagrody zostaną przyznane 20 uczestnikom.

5. Każdy Uczestnik może wygrać i otrzymać tylko jedną nagrodę w trakcie trwania Konkursu.

6. Komisja zbierze się i przyzna Nagrody po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń do Konkursu, nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia przyjmowania zgłoszeń konkursowych, czyli do dnia 9 czerwca 2015 r.

§ 6

OGŁOSZENIE ZWYCIĘZCÓW KONKURSU

1. Uczestnicy konkursu, którym zostaną przyznane nagrody, zostaną powiadomieni telefonicznie o tym fakcie w ciągu 7 dni od dnia posiedzenia komisji konkursowej (to jest do dnia 16 czerwca 2015  r.) telefonicznie lub na adres email, z którego przesłano Zgłoszenie Konkursowe.

2. Pełna lista zwycięzców (zawierająca ich imiona i nazwiska), zostanie ogłoszona do dnia 3 lipca 2015 r. na stronie www.wygrajzgroszkiem.pl.

3. Z chwilą ogłoszenia wyników konkursu następuje ostateczne przeniesienie przez Zwycięzców konkursu   na   Zleceniodawcę, praw autorskich  do  korzystania i rozporządzania zwycięskim opisem na wszystkich polach eksploatacji wskazanych w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie   autorskim i prawach pokrewnych. Zleceniodawca jest uprawniony do korzystania z opisu w sposób anonimowy – bez konieczności każdorazowego podawania danych Zwycięscy konkursu. Na warunki te Uczestnik konkursu wyraża zgodę poprzez przystąpienie do konkursu.

§ 7

ODBIÓR NAGRÓD

1. Warunkiem odbioru nagród przez Uczestnika jest przesłanie na adres Organizatora (P4T Sp. z o.o., ul. Bursaki 18 lokal 10, 20-150 Lublin):

 

a)      oryginału Dowodu Zakupu;

b)      w przypadku odnotowania więcej niż jednego zgłoszenia zarejestrowanego z tego samego adresu email - oryginałów Dowodu Zakupu w ilości zgodnej z ilością zgłoszeń;

c)       własnoręcznie podpisanego oświadczenia o treści:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez P4T Sp. z o.o., ul. Bazylianówka 81/24, 20-144 Lublin, wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu, przekazania nagrody i ogłoszenia wyników Konkursu zgodnie z Regulaminem.

 

Zapoznałem się i akceptuję warunki Regulaminu konkursu „Piknik”.

Oświadczam, że jestem autorem nagrodzonego opisu, przysługują mi do niego pełne prawa autorskie oraz nie narusza on praw osób trzecich. Upoważniam firmę Eurocash S.A. do bezterminowego wykorzystywania przesłanego opisu na wszelkich polach eksploatacji .”

 

2. Uczestnik konkursu, któremu została przyznana nagroda zobowiązany jest również do przesłania na adres Organizatora następujących danych osobowych:

 

a)      imię i nazwisko,

b)      adres zameldowania,

c)       adres do korespondencji (adres do wysyłki nagrody),

d)      nr telefonu,

e)      PESEL.

3. Przesłanie powyższych informacji musi nastąpić w ciągu 7 dni od daty powiadomienia Uczestnika o przyznaniu nagrody za pośrednictwem Poczty lub firmy kurierskiej (decyduje data stempla pocztowego lub data na potwierdzeniu nadania).

4. Nagrody Uczestnikom programu zostaną dostarczone za pomocą Poczty lub firmy kurierskiej na adres korespondencyjny przesłany przez Uczestnika.

5. Wysyłka nagród nastąpi najpóźniej do dnia 31 lipca 2015 r.

6. Nagrody zostaną wydane zgodnie z obowiązującym przepisami podatkowymi. Zgodnie z ustawą z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz.U. z 2012 roku nr 361 z późn. zm.)

7. Z chwilą wydania nagrody w Konkursie Uczestnik przenosi na Zleceniodawcę wszelkie majątkowe prawa autorskie do opisu i zdjęcia, na podstawie art. 921 § 3 Kodeksu Cywilnego, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich polach eksploatacji.

 

§ 8

POSTEPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia dotyczące Konkursu, Uczestnicy mogą zgłaszać na piśmie, listem poleconym na adres Organizatora. Reklamacje przyjmowane będą przez cały czas trwania konkursu nie później jednak niż do dnia 7 sierpnia 2015 r. (decyduje data wpływu przesyłki do organizatora).

2. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać: imię i nazwisko, adres korespondencyjny Uczestnika, numer telefonu, z którego wysłany zostało Zgłoszenie Konkursowe, oraz dokładny opis i powód reklamacji.

3. Reklamacje rozpatrywane będą przez komisję powołaną przez Organizatora konkursu w terminie 7 dni roboczych od dnia ich otrzymania.

4. O decyzji komisji Uczestnik zostanie poinformowany przez Organizatora listem poleconym wysłanym w ciągu 3 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.

§ 9

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Udział Uczestnika w konkursie oznacza akceptację Regulaminu

2. Niniejszy Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora Konkursu oraz na stronie www.wygrajzgroszkiem.pl.

 

Wszelkie pytania dotyczące konkursu należy przesłać bezpośrednio na adres konkurs@wygrajzgroszkiem.pl.