Znamy 100 zwycięskich projektów, które zostaną zrealizowane w ramach akcji „Lokalni Herosi”
Na herosiprzedsiebiorczosci.pl znajduje się lista 100 inicjatyw, wybranych przez klientów i lokalne społeczności spośród ponad 400 biorących udział w drugim etapie akcji. Są wśród nich pomysły zgłoszone przez właścicieli sklepów Groszek.
Na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl znajduje się lista 100 inicjatyw, wybranych przez klientów i lokalne społeczności spośród ponad 400 biorących udział w drugim etapie akcji. Są wśród nich pomysły zgłoszone przez właścicieli sklepów Groszek.
Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem zarówno Przedsiębiorców, ich klientów jaki i lokalnych społeczności. Przez dwa miesiące na projekty biorące udział w głosowaniu zostało oddanych łącznie 1 333 776 głosów poprzez kliknięcia na stronie internetowej www.herosiprzedsiebiorczosci.pl oraz wysłanych 546 579 paragonów za zakupy w sklepach Przedsiębiorców, którzy zgłosili inicjatywy. Na konta wszystkich projektów wpłynęło łącznie aż 5 316 409 punktów z głosowania!
Największym zaangażowaniem wykazali się klienci sklepów Lewiatan, dzięki którym na konta inicjatyw wpłynęło 1 689 548 punktów. Zaraz za nimi są klienci Delikatesów Centrum z liczbą 1 085 192 punktów oraz sklepy Groszek, których klienci oddali głosy o łącznej wartości 791 269 punktów.
Sukces akcji odzwierciedlają nie tylko głosy, lecz także zaangażowanie wnioskodawców i lokalnych społeczności w promocję inicjatyw, o które walczyli.
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami akcji na www.herosiprzedsiebiorczosci.pl!