eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IkRBQUZBMjA3MTlEODZGQURBMDIyMUNCMzA4NTc5QTZEMDBCMEI1RTdSUzI1NiIsInR5cCI6ImF0K2p3dCIsIng1dCI6IjJxLWlCeG5ZYjYyZ0loeXpDRmVhYlFDd3RlYyJ9.eyJuYmYiOjE3NDY5OTM0NTgsImV4cCI6MTc0Njk5NzA1OCwiaXNzIjoiaHR0cHM6Ly9wYXJ0bmVyLWxvZ2luLm1vanBvcy5wbCIsImF1ZCI6WyJ3d3dhcGlfaXBoIiwiaHR0cHM6Ly9wYXJ0bmVyLWxvZ2luLm1vanBvcy5wbC9yZXNvdXJjZXMiXSwiY2xpZW50X2lkIjoid3d3YXBpX2lwaF9jbGllbnQiLCJqdGkiOiJENTQwOUUzNzJDQzEyOUVDRjc5MDg2Nzk2MUIzMjFCQSIsImlhdCI6MTc0Njk5MzQ1OCwic2NvcGUiOlsid3d3YXBpX2lwaC5mdWxsX2FjY2VzcyJdfQ.JSReFyYdfnJnoPUm9Z07BqdCr1UxDxkbKUgM8IWR9ZozzHMi2fnDr7aadMV-BDkekjBeqtkl_QgLQ-3Y2v40lGKYH8iq1jfraBR4AFMuwAQ9jhLPodQpL7c-ysDREsQfw0Z4Zm5xcgk1B7-TsgqYd063hYX2TzszzzVwQNbx3615nFUijSyIxv_ju1JWohhbtO5DEGt5Cd6LdbMcopYI5cxzBHxbVTCIXHWrQpG7tvDHXyYVXg8QQXvcx7gKfRCQxFB_TZSyR6YwavS59unqfP3KDntfLUBIohuc4oRjsNfo7VebEkyTp9UxUugiH0EDIYgboCKjcCwtL4vteYmMeg

Aktualności

09.11.2018

Znamy 100 zwycięskich projektów, które zostaną zrealizowane w ramach akcji „Lokalni Herosi”

Na herosiprzedsiebiorczosci.pl znajduje się lista 100 inicjatyw, wybranych przez klientów i lokalne społeczności spośród ponad 400 biorących udział w drugim etapie akcji. Są wśród nich pomysły zgłoszone przez właścicieli sklepów Groszek.

Na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl znajduje się lista 100 inicjatyw, wybranych przez klientów i lokalne społeczności spośród ponad 400 biorących udział w drugim etapie akcji. Są wśród nich pomysły zgłoszone przez właścicieli sklepów Groszek.

Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem zarówno Przedsiębiorców, ich klientów jaki i lokalnych społeczności. Przez dwa miesiące na projekty biorące udział w głosowaniu zostało oddanych łącznie 1 333 776 głosów poprzez kliknięcia na stronie internetowej www.herosiprzedsiebiorczosci.pl oraz wysłanych 546 579 paragonów za zakupy w sklepach Przedsiębiorców, którzy zgłosili inicjatywy. Na konta wszystkich projektów wpłynęło łącznie aż 5 316 409 punktów z głosowania!

Największym zaangażowaniem wykazali się klienci sklepów Lewiatan, dzięki którym na konta inicjatyw wpłynęło 1 689 548 punktów. Zaraz za nimi są klienci Delikatesów Centrum z liczbą 1 085 192 punktów oraz sklepy Groszek, których klienci oddali głosy o łącznej wartości 791 269 punktów.

Sukces akcji odzwierciedlają nie tylko głosy, lecz także zaangażowanie wnioskodawców i lokalnych społeczności w promocję inicjatyw, o które walczyli.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami akcji na www.herosiprzedsiebiorczosci.pl!

Znamy 100 zwycięskich projektów, które zostaną zrealizowane w ramach akcji „Lokalni Herosi”
Znamy 100 zwycięskich projektów, które zostaną zrealizowane w ramach akcji „Lokalni Herosi”