Sieć Groszek wspiera walkę z koronawirusem
Ponad 500 różnych inicjatyw – to imponujący wynik, jaki osiągnęli franczyzobiorcy sieci Groszek, aby wesprzeć walkę z koronawirusem. W czasie, gdy świat opanowała niepewność, nie zapomnieli o najbardziej potrzebujących. Franczyzobiorcy zaangażowali się w szereg inicjatyw skierowanych zarówno do służby zdrowia, jak i osób najbardziej narażonych na zachorowanie.
Ponad 500 różnych inicjatyw – to imponujący wynik, jaki osiągnęli franczyzobiorcy sieci Groszek, aby wesprzeć walkę z koronawirusem. W czasie, gdy świat opanowała niepewność, nie zapomnieli o najbardziej potrzebujących. Franczyzobiorcy zaangażowali się w szereg inicjatyw skierowanych zarówno do służby zdrowia, jak i osób najbardziej narażonych na zachorowanie.
Właściciele sklepów najliczniej wzięli udział w projekcie „Zakupy na telefon”. Dzięki tej usłudze wiele osób ma możliwość zrobić zakupy bez wizyty w sklepie i niepotrzebnego narażania się. Zakupy dowożone są albo bezpośrednio do klientów albo odbierane w sklepie.
Szczególną uwagę należy zwrócić na projekt „Zakupy dla Seniora”, dzięki któremu tysiące Seniorów miało możliwość otrzymać najpotrzebniejsze zakupy robione przy pomocy wolontariuszy.
Pomoc Seniorom nie ograniczała się jednak tylko do zakupów spożywczych – właściciele chętnie dostarczali osobom starszym ciepłe obiady, czy też robili zakupy np. w aptece.
Wreszcie, wielu franczyzobiorców zaangażowało się w pomoc pracownikom służby zdrowia, pracującym na pierwszej linii frontu. Personel medyczny mógł liczyć m. in. na artykuły spożywcze, wodę, ciepłe posiłki, bony na zakupy i środki ochrony. Wielu właścicieli przekazało również darowizny pieniężne.