eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IkRBQUZBMjA3MTlEODZGQURBMDIyMUNCMzA4NTc5QTZEMDBCMEI1RTdSUzI1NiIsInR5cCI6ImF0K2p3dCIsIng1dCI6IjJxLWlCeG5ZYjYyZ0loeXpDRmVhYlFDd3RlYyJ9.eyJuYmYiOjE2NTY4NDY3MTQsImV4cCI6MTY1Njg1MDMxNCwiaXNzIjoiaHR0cHM6Ly9wYXJ0bmVyLWxvZ2luLm1vanBvcy5wbCIsImF1ZCI6WyJ3d3dhcGlfZ3Jvc3playIsImh0dHBzOi8vcGFydG5lci1sb2dpbi5tb2pwb3MucGwvcmVzb3VyY2VzIl0sImNsaWVudF9pZCI6Ind3d2FwaV9ncm9zemVrX2NsaWVudCIsImp0aSI6IkU4MUUxQzJCRUQ1RkY2MTgzNkFEQjdFRTJBNUREQkEzIiwiaWF0IjoxNjU2ODQ2NzE0LCJzY29wZSI6WyJ3d3dfYXBpLmZ1bGxfYWNjZXNzIiwid3d3YXBpX2dyb3N6ZWsuZnVsbF9hY2Nlc3MiXX0.DmV1nB41vz8z9bnKcyZvQqvWfo1ScPmLvYx-8u-3ClJfZ5kezj30FuVDhlHb8lxfNyp-HXnrt5pUc0f4Dm6iiTRApj9yWUebDRMQ9YUzJSLYXV7wdQ5ri0o52aikV5oLa-mzvXDmToJHRTYYf_2w2qFWgFMyWHdgCeAozChHGmYaCbwzOt3O65VKPiu--iyQYYK4LrpP7BcQzW5Po9FBUgz9yfxC13jnzq-kki0t72Zbu__HxgoywSDf_hloSFLP3wivwe05OPjVHzvbPTQVfM96jgz97CcZ6m_4KKpfPGi8vDrY6fIuJb9gAZVi6egj_b3JInRD17q93G5jMXWVqg

Aktualności

09.11.2018

Znamy 100 zwycięskich projektów, które zostaną zrealizowane w ramach akcji „Lokalni Herosi”

Na herosiprzedsiebiorczosci.pl znajduje się lista 100 inicjatyw, wybranych przez klientów i lokalne społeczności spośród ponad 400 biorących udział w drugim etapie akcji. Są wśród nich pomysły zgłoszone przez właścicieli sklepów Groszek.

Na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl znajduje się lista 100 inicjatyw, wybranych przez klientów i lokalne społeczności spośród ponad 400 biorących udział w drugim etapie akcji. Są wśród nich pomysły zgłoszone przez właścicieli sklepów Groszek.

Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem zarówno Przedsiębiorców, ich klientów jaki i lokalnych społeczności. Przez dwa miesiące na projekty biorące udział w głosowaniu zostało oddanych łącznie 1 333 776 głosów poprzez kliknięcia na stronie internetowej www.herosiprzedsiebiorczosci.pl oraz wysłanych 546 579 paragonów za zakupy w sklepach Przedsiębiorców, którzy zgłosili inicjatywy. Na konta wszystkich projektów wpłynęło łącznie aż 5 316 409 punktów z głosowania!

Największym zaangażowaniem wykazali się klienci sklepów Lewiatan, dzięki którym na konta inicjatyw wpłynęło 1 689 548 punktów. Zaraz za nimi są klienci Delikatesów Centrum z liczbą 1 085 192 punktów oraz sklepy Groszek, których klienci oddali głosy o łącznej wartości 791 269 punktów.

Sukces akcji odzwierciedlają nie tylko głosy, lecz także zaangażowanie wnioskodawców i lokalnych społeczności w promocję inicjatyw, o które walczyli.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami akcji na www.herosiprzedsiebiorczosci.pl!

Znamy 100 zwycięskich projektów, które zostaną zrealizowane w ramach akcji „Lokalni Herosi”
Znamy 100 zwycięskich projektów, które zostaną zrealizowane w ramach akcji „Lokalni Herosi”

Zapisz się na nasz newsletter!

Wtedy na pewno nie ominą Cię najświeższe Groszkowe promocje i akcje konsumenckie.

Uzupełnienie danych oznaczonych jako opcjonalne stanowi zgodę na przetwarzanie danych przez Groszek sp. z o.o. Zgodę można wycofać w każdym czasie np. poprzez wysłanie wiadomości ze stosowną prośbą na adres e-mail iod_groszek@eurocash.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Groszek Sp. z o.o. z siedzibą w Komornikach, ul. Wiśniowa 11. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu świadczenia usługi wysyłki newslettera, oraz w celach analitycznych i statystycznych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.