Dla każdej placówki handlowej, specjaliści Groszka opracowują unikalny plan zagospodarowania powierzchni sprzedażowej. System aranżacji opiera się na specjalistycznym przygotowaniu oferty towarowej, w dużym stopniu uzależnionej od potrzeb lokalnego rynku i oczekiwań franczyzobiorcy.
System aranżacji wewnętrznej
opiera się na modelu sklepu samoobsługowego
uwzględnienia strategię sieci
dostosowany jest do specyfiki każdej placówki, jej powierzchni sprzedaży oraz indywidualnych możliwości każdego franczyzobiorcy
Kompleksowe wdrożenie profesjonalnego projektu aranżacji:
pozwala na wprowadzenie w sklepie systematyki, porządku i optymalizacji
bezpośrednio przekłada się na jakość sklepu, komfort klientów oraz pracy personelu
pomaga w codziennej pracy min. ułatwia decyzje związane z bieżącym towarowaniem i zarządzeniem sklepem
wpływa na przejrzystość oferty dla konsumenta, łatwość dokonania wyboru, zwiększenie komfortu zakupów
Wszystko to sprawia, że Klienci dobrze czując się w sklepie dokonują większych i lepiej przemyślanych zakupów dzięki czemu ich poziom satysfakcji jest większy co przekłada się bezpośrednio na:
zwiększenie wartości koszyka zakupowego
poszerzenie kupowanego asortymentu
lojalność
zwiększenie częstotliwości wizyt w sklepie, a co za tym idzie wzrost obrotów